Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym na zakup z dostawą mięsa i wędlin
O nas
Celem naszego Domu jest zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz zaspokojenie ich niezbędnych potrzeb zdrowotnych, edukacyjnych, społecznych oraz religijnych. Zakres i poziom świadczonych usług dostosowany jest do indywidualnych potrzeb mieszkańców. Człowiek oraz jego potrzeby postrzegane są indywidualnie i podmiotowo. Misją Domu jest Godne, Aktywne i Bezpieczne Życie.
Kontakt
Dom Pomocy Społecznej
ul. 1-go Maja 79
27-300 Lipsko
Województwo mazowieckie
Tel: 48 3782 342
Email: dyrektor@dpslipsko.pl
Ostatnio dodane
DAG.26.2.14.2024 OGŁOSZENIE – ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW SUCHYCH
Znak sprawy DAG.26.2.14.2024 Lipsko, dnia 19.11.2024 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
DAG.26.1.4.2024 WYNIK ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM NA JEDNORAZOWĄ DOSTAWĘ 34.000 LITRÓW GAZU PROPAN-BUTAN
DAG.26.1.4.2024 Lipsko, dnia 15.11.2024 r. Ogłoszenie o wyniku Dyrektor Domu Pomocy
Znak sprawy: DAG.26.2.19.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM |
|
Zamawiający | Dom Pomocy Społecznej w Lipsku
ul. 1 Maja 79, 27-300 Lipsko |
Przedmiot zamówienia | Zakup z dostawą mięsa i wędlin. |
Termin wykonania zamówienia | 01.01.2018 r. – 30.06.2018r. |
Zakres zamówienia | Zgodnie z kwestionariuszem ofertowym (załącznik nr 1) |
Tryb postępowania | Wartość netto zamówienia mniejsza od 30.000 EURO, Zapytanie ofertowe |
Sposób uzyskania specyfikacji zamówienia
|
– forma elektroniczna: strona internetowa www.dpslipsko.pl
– na wniosek wykonawcy forma pisemna: |
Termin składania ofert | 14 grudzień 2017 godz. 800 |
Miejsce składania ofert | DPS Lipsko ul. 1 Maja 79, 27-300 Lipsko pokój nr 33 |
Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu |
1. prawidłowo wypełniony i podpisany kwestionariusz ofertowy (załącznik nr 1)
2. parafowany wzór umowy (załącznik nr 2) 3. oświadczenie Dostawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w Ustawie o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz Rozporządzeniach Ministra Zdrowia (załącznik nr 3). 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
Kryteria oceny ofert | Cena 100% |
Dokumentacja przetargu: kliknij, aby pobrać.
Posted by admin on środa, 6 grudnia, 2017 @ 3:45PM
Categories: przetargi-nieaktualne