Zapytanie ofertowe: Na zakup produktów suchych typu mąka, cukier, przyprawy
O nas
Celem naszego Domu jest zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz zaspokojenie ich niezbędnych potrzeb zdrowotnych, edukacyjnych, społecznych oraz religijnych. Zakres i poziom świadczonych usług dostosowany jest do indywidualnych potrzeb mieszkańców. Człowiek oraz jego potrzeby postrzegane są indywidualnie i podmiotowo. Misją Domu jest Godne, Aktywne i Bezpieczne Życie.
Kontakt
Dom Pomocy Społecznej
ul. 1-go Maja 79
27-300 Lipsko
Województwo mazowieckie
Tel: 48 3782 342
Email: dyrektor@dpslipsko.pl
Ostatnio dodane
DAG.26.2.12.2024 WYNIK – ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 21.10.2024 r. Ogłoszenie o wyniku zapytania ofertowego Dyrektor
DAG.26.2.12.2024 OGŁOSZENIE –ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
Znak sprawy DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 03.10.2024 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Znak sprawy DAG.26.2.13.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM |
|
Zamawiający |
Dom Pomocy Społecznej w Lipsku ul. 1-go Maja 79, 27-300 Lipsko |
Przedmiot zamówienia |
Jednorazowa dostawa produktów suchych typu mąka, cukier, przyprawy. |
Termin wykonania zamówienia |
7-9.01.2015 r. |
Zakres zamówienia |
Zgodnie z kwestionariuszem ofertowym (załącznik nr 1) |
Tryb postępowania |
Wartość netto zamówienia mniejsza od 30.000 EURO, |
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) |
– forma elektroniczna: strona internetowa www.dpslipsko.pl – na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie zamawiającego (DPS Lipsko ul. 1-go Maja 79, 27-300 Lipsko, pokój 33) |
Termin składania ofert |
22.12.2014 godz. 1000 |
Miejsce składania ofert |
DPS Lipsko ul. 1-go Maja 79, 27-300 Lipsko, pokój nr 33 |
Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu |
1. prawidłowo wypełniony i podpisany kwestionariusz ofertowy (załącznik nr 1) 2. parafowany wzór umowy (załącznik nr 2)
3. oświadczenie Dostawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w Ustawie o warunkach zdrowotnych żywności 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
Kryteria oceny ofert |
Cena 100% |
Dokumentacja przetargu: kliknij, aby pobrać.
Posted by admin on środa, 17 grudnia, 2014 @ 9:58PM
Categories: przetargi-nieaktualne