Ogłoszenie o wynikach zapytania ofertowego na zakup z dostawą pieczywa i ciast
O nas
Celem naszego Domu jest zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz zaspokojenie ich niezbędnych potrzeb zdrowotnych, edukacyjnych, społecznych oraz religijnych. Zakres i poziom świadczonych usług dostosowany jest do indywidualnych potrzeb mieszkańców. Człowiek oraz jego potrzeby postrzegane są indywidualnie i podmiotowo. Misją Domu jest Godne, Aktywne i Bezpieczne Życie.
Kontakt
Dom Pomocy Społecznej
ul. 1-go Maja 79
27-300 Lipsko
Województwo mazowieckie
Tel: 48 3782 342
Email: dyrektor@dpslipsko.pl
Ostatnio dodane
DAG.26.2.12.2024 WYNIK – ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 21.10.2024 r. Ogłoszenie o wyniku zapytania ofertowego Dyrektor
DAG.26.2.12.2024 OGŁOSZENIE –ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
Znak sprawy DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 03.10.2024 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
DAG.26.2.6.2017 Lipsko, dnia 20.06.2017r.
Ogłoszenie o wynikach zapytania ofertowego
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Lipsku informuje, że w zamówieniu
publicznym o wartości netto mniejszej od 30.000 EURO przeprowadzonym jako zapytanie ofertowe na zakup z dostawą pieczywa i ciast w II półroczu 2017 r. oferty złożyły
trzy firmy. Żaden z oferentów nie został wykluczony. Żadna z ofert nie została odrzucona.
Oferty złożyli:
Oferta I
Przedsiębiorstwo Handlowo- kwota brutto 16.490,74 zł
Produkcyjno-Usługowe „JAMKA” punktów 98,38
ul. Balladyny 2/8, 20-601 Lublin
Oferta II
Zakład Budowy i Remontów Pieców Piekarniczych kwota brutto 16.222,77 zł
Tomasz Makuch punktów 100,-
ul. Aleja Jana Pawła II 91
26-700 Zwoleń
Oferta III
P.P.U.H. „GREGOR” kwota brutto 26.881,22 zł
Grzegorz Studniarz punktów 60,35
27-330 Pawłowice 150
Na dostawcę komisja wybrała firmę:
Zakład Budowy i Remontów Pieców Piekarniczych Tomasz Makuch,
ul. Aleja Jana Pawła II 91, 26-700 Zwoleń z kwotą brutto 16.222,77 zł.
Umowa z tą firmą zostanie zawarta w uzgodnionym telefonicznie terminie.
Dyrektor
Krzysztof Molenda
Posted by admin on środa, 21 czerwca, 2017 @ 8:59AM
Categories: przetargi-nieaktualne