Ogłoszenie o Przetargu Nieograniczonym na Dostawę Gazu
O nas
Celem naszego Domu jest zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz zaspokojenie ich niezbędnych potrzeb zdrowotnych, edukacyjnych, społecznych oraz religijnych. Zakres i poziom świadczonych usług dostosowany jest do indywidualnych potrzeb mieszkańców. Człowiek oraz jego potrzeby postrzegane są indywidualnie i podmiotowo. Misją Domu jest Godne, Aktywne i Bezpieczne Życie.
Kontakt
Dom Pomocy Społecznej
ul. 1-go Maja 79
27-300 Lipsko
Województwo mazowieckie
Tel: 48 3782 342
Email: dyrektor@dpslipsko.pl
Ostatnio dodane
DAG.26.2.12.2024 WYNIK – ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 21.10.2024 r. Ogłoszenie o wyniku zapytania ofertowego Dyrektor
DAG.26.2.12.2024 OGŁOSZENIE –ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
Znak sprawy DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 03.10.2024 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Znak sprawy: DAG.26.1.1.2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM |
|
Zamawiający | Dom Pomocy Społecznej w Lipsku
ul. 1-go Maja 79, 27-300 Lipsko |
Przedmiot zamówienia | dostawa gazu propan – butan CPV 23210000-2
propan C3 (ok. 50%), butan C4 (ok. 50%) |
Termin wykonania zamówienia | Dostawa: 13.02.2017 r. |
Zakres zamówienia | Dostawa 30.000 l gazu propan – butan do celów grzewczychZamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i wariantowych. |
Tryb postępowania | Przetarg nieograniczony art. 39-46 u.p.z.p. |
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) | – forma elektroniczna: strona internetowa www.dpslipsko.pl
– na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie zamawiającego (DPS Lipsko ul. 1-go Maja 79, 27-300 Lipsko pokój 33) |
Termin składania ofert | 08.02.2017 r. do godz. 1300 |
Miejsce składania ofert | DPS Lipsko ul. 1-go Maja 79, 27-300 Lipsko pokój nr 33 |
Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu |
1. prawidłowo wypełniony i podpisany kwestionariusz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ)
2. parafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3. oświadczanie zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o nie wykluczaniu 4. oświadczenie o spełnieniu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ) 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Kryteria oceny ofert | Cena 100% |
Termin związania ofertą | 30 dni |
Dokumentacja przetargu: kliknij, aby pobrać.
Posted by admin on środa, 1 lutego, 2017 @ 1:24PM
Categories: przetargi-nieaktualne